fredag 29 september 2017

aw


Studiedag. Eller "A-dag" som det, av någon outgrundlig anledning, kallas här. Jag hade så mycket tid att ta ut att jag kunde kompat hela dagen, men när jag insåg det hade jag redan bokat en morrontid hos frisören, så jag gick upp i vanlig tid, för gymmet, sedan till frisören och så tillbaka till jobbet ett par timmar och så ett par timmars strosande, och fika, i stan innan jag körde hem och hade lite after work. Om ingen annan vill så får jag väl göra det själv, då.



Ikväll står Mike för middagen, en veckans träningskläder rullar i tvättmaskinen och kanske kollar vi en film ikväll. Eller Star Trek, på Netflix. Framför allt ser jag fram emot att lägga mig o-sent och sova tills jag vaknar, i morgon.

Hos frisören, i radioflödet, dök plötsligt en gammal ABBA-dänga upp. Det kan inte hjälpas; jag blir alltid glad av ABBA.