söndag 23 oktober 2016

wooosch!

Det var den helgen, det. Mysig och rolig men också helt utmattande. Som tur var somnade Sigrun före mig igår. Men när hon gjort det orkade jag bara se något avsnitt av GG på Netflix innan jag slutade streta emot och ramlade i säng. Tänk att en enda liten sötunge kan ta så slut på en och få en att gilla det dessutom. Hur pallade jag att ha fyra små? Visserligen var jag yngre - och de var ju inte ett år samtidigt - men samtidigt ägnade jag mig inte åt lyxpassning då. Det var städning och tvätt och matlagning och veckohandling och planering och hundpromenader och aktiviteter och sagor och lekar och trädgård och socialt liv och skolor och jobb och allt...

Jag saknar henne redan, men är så slut att jag knappt orkar krypa upp till sovrummet. Gör dock ett försök från baslägret här i köket.

G'natt.

Inga kommentarer: