måndag 27 juni 2016

helgdagar

Helgen som varit. Lugn och trevlig. Vännen Malin kom ner, från Stockholm, och vi har träffat andra vänner till mig och ätit gott och pratat och försmäktat i djungelvärmen (i lördags, that is). Kortare utflykt på trakten som avrundades med ett traditionsenligt besök på The Tea Room. Malin åker hemåt under dagen och jag får väl se vad jag ska fylla den med. Jag har nyckel till en stuga på Öland, så om vädret lockar blir det en tur dit. Och jag saknar den här lilla raringen...



... så jag tänkte styra upp något med henne också, och en moster hon har på besök några dagar. Mina barn börjar helt enkelt bli "den äldre" generationen. Sigge och eventuella syskon och kusiner kommer att tala om dem som "gamlingarna" om inte alls länge. Och vad gör det mig till? Haha.


3 kommentarer:

ANNA sa...

Det sötaste jag sett på länge...

We are paying it forward sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
magda sa...

Jaaa! :D