torsdag 22 maj 2014

snafu

Situation: Normal - All Fucked Up.

Jag har inte så ont idag, men är desto mer svullen. Underbart! Eller kanske... inte. Skitsamma. Jag har jobb att göra och jag har sovit som en sten i natt. En skön dusch och en balja kaffe har fått upp mig på banan och jag har träningsväskan packad. Omutifallatt. För jag tänker inte gå och träna om jag har ont. Men... det kan ju vara så att jag  känner mig helt okej i eftermiddag och då är det ju bara att köra på.

Halvt människa, halvt hamster...


Morgonen är strålande och genom fönstret ser jag en hel liten kattliga spankulera omkring på gräsmattan och göra helt obegripliga saker. Planer för denna ljuva försommardag är egentligen bara att jobba, eventuellt träna och sedan ta det där varvet med dammsugaren, som jag inte pallade igår. Om jag orkar idag. Vi får väl se.  Jag bestämmer ju själv takten. Ännu en av fördelarna med #thevuxenlife.

Ajusteja. Viktigtviktigtviktigt: förhandsrösta i EU-valet, idag! Lyxigt att en kan göra det på jobbet mellan 13:00 - 15:00!

Inga kommentarer: