söndag 5 januari 2014

stimulerande söndag


Promenad avklarad. I lurarna Värvet och programmet där Alexander Bard intervjuas. Mycket inspirerande och spännande tänkande hos den mannen! Lite extra intressant hur han samtalar om vänskap, om att alltid ha plats för en ny vän i sitt liv och lika självklart att regelbundet se över "adressboken" och kanske städa lite... inte minst med tanke på vad jag skrev i mitt förra inlägg. Men han pratar om så mycket annat också. Jag rekommenderar en lyssning, helt enkelt.

Luften är lite rå och även om det inte regnar är håret blött i topparna när jag kommer in i stugvärmen igen. Jag lagar mig en mugg te, chattar med en syster och lyssnar på Thin Lizzy (ren slump - de finns på min infinite playlist...). En stund av ingenting särskilt och sedan har katterna ordnat det så att ett innervarv behöver göras med dammsugaren.

Ikväll blir det bio i finaste sällskap!

Inga kommentarer: