söndag 27 oktober 2013

åh... kaffe...

Det finns ju ingen som helst anledning att bryta sköna morgonrutiner. Mike har åkt till jobbet (söndagar är saudiernas måndagar...) och Matilda är inte riktigt vaken än, så jag smög upp och  fixade mig kaffe och nu är hon vaken och vi sitter i soffan och bara slöpratar och det är en fin söndagsmorgon...

Planer för dagen? Vi får väl se. Jag har inte fått mitt ID som tillåter mig att fritt passera ut och in från compoundet, annars kunde vi tagit bussen till stranden. Men campet är stort nog att utan vidare kunna roa oss hela dagen, ändå. Här finns golfbana (nej, jag spelar inte... bara nämner det ;)), ridhus, affärer, fina promenader, gym och whatnot. Så vi börjar väl med att utforska det och så utvidgar vi expeditionerna på egen hand när jag fått den där passersedeln. En förmiddagspromenad börjar vi med.


Inga kommentarer: