tisdag 11 juni 2013

yet another tisdag

BAM! Där kom den. Tröttheten from hell. Eller åtminstone från festivalen. Alltid med ett par dagars fördröjning. Jag har inte ens något minne av de första två "ringningarna" men den sista fick mig lyckligtvis på fötter. Dusch, make-up och kaffe. Vaken igen. Snabb som en sengångare, visserligen. Men ändå... vaken.

Jag kollar hur dagen ser ut i min kalender. Tomt. Haha. As if. Det var tomt i kalendern igår också, och ändå hade jag knappt tid för lunch. Så även den här dagen lär ordna till sig. Om inte annat så har jag tre veckors sommarskola att planera upp. Det blir kul!

Jag tror jag måste prata med rektor också. Avrapportera mötet från igår och diskutera lite ramar för hur vi ska ha det hos oss. Jag säger inte mer här nu. Men jag är skakad och fullständigt oförvånad. På samma gång.

Nu: kaffe. Mer kaffe, alltså.

Inga kommentarer: