måndag 18 februari 2013

planer för dagen

Nä, men jag får väl ta mig ur sängen. En snabb dusch och så förflyttning till och sticka en stund, tillsammans med katten. Jag funderar på en spatsertur också, här på Grønland. Det tar inte många minuter att gå in till Karl Johan, heller, men Grønland är roligare! Fullt med folk och små pakistanska butiker som säljer grönsaker och frukt, tyger och sådana där små blinkande skyltar som det står OPEN, eller INTERNET eller PIZZA på. Jag skulle vilja ha en sådan. Jag vet inte riktigt var jag skulle hänga upp den, men kanske på... altanen?

Men först dusch och stickning och katt. Är en ledig så är en. Ikkje noen stress här!


Station to station. M. Ronnby CC

1 kommentar:

ANNA sa...

Haha, de säljer såna på Tradera, kolla under övrigt, butiksinteriör.

Å Grönland, min ena lillebror bodde precis på gränsen dit, han berömde också de där butikerna, dess priser, utbud etc.

HA det så bäst där i grannlandet.