fredag 15 februari 2013

äntligen!

Det har varit en skum vecka. Innehållsrik och upptagen och ändå känns det som att den varit ovanligt lång. Men nu är det ändå Fredag och det känns Fint. En varm känsla av inte bara helg utan nio dagars sammanhängande ledighet infinner sig. Frihet. Min sportlovsvecka ska först och främst bli dagar med ett par av de bästa som finns. Sedan får jag se. Pysselsättning saknas knappast... det är mer en fråga om vad jag väljer.

Den här dagen får bli arbete och fredagsfika med kollegorna, en del andra saker som måste göras, en tur till Åfors igen och framåt kvällningen samvaro med en god vän.

Tankarna på hur jag ska inrätta mitt liv fortsätter. Sakta, sakta tror jag något tar form.

Undrar om de tagit ner skylten även bokstavligen? M. Ronnby CC

Inga kommentarer: