tisdag 13 november 2012

en sa allri räkna ut'at...

Jag har småvåndats hela dagen eftersom en pelletsleverans är aviserad till idag. Killen som kör ut ringde och sa att han skulle komma efter fem. Nu är klockan halv sju och han dök just upp, så han håller ju sitt löfte, helt klart. Men jag tycker det börjar bli lite sent för att börja kånka säckar. Annars har jag för den här gången beställt inte mindre än fyra pallar. Det är 4 x 52 säckar à 16 kilo som ska in. 3.3 ton. Så att få in en pall ikväll, hade varit finemang. Jag hade egentligen hoppats på två, till och med. Jag får se om jag uppammar min inre slavdrivare och gör't. Det blir ju som ett gratis träningspass.

Eller om jag väntar tills imorgon, efter jobbet.

Nej, en sådan har jag inte. Jag har ju trappor...



2 kommentarer:

Ina sa...

Usch då, det lät inte kul:(! Men det är ju visserligen skönt när det är gjort sen. Kram

magda sa...

Som sagt... Jag tar det som ett träningspass. Och jag fick i alla fall in en pall ikväll! *nöjd*