fredag 14 september 2012

råsa


En rosa FinFredagsmorgon i Byn. En morronkaffemorgon. En tända-ljus-morgon. Men också en rejält förkyld morgon. *snörvel* Jag har inte sovit så bra. Vaknat av hosta eller en svidande hals. En morgon då jag skulle stanna kvar i sängen.

Men HEJ! Det är fredag och det får väl gå ändå. Panodil och stora muggar te så ska nog arbetsdagen rinna undan. Värre blir det att sedan köra de nästan 45 milen norröver. Jag får se. Kanske är jag tvungen att skippa det den här helgen, hur tungt det än kan komma att kännas för oss båda två. Men det kan jag inte bestämma nu - det får bli en senare fråga.

Nu kör vi Fin Fredag, me lovely ones! Jag ska försöka ha det, jag också!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Stackare :-( Krya på dig!

magda sa...

Gör så gott jag kan... ;)
Puss!