torsdag 10 maj 2012

komatös

Oops, vad jag är trött i kväll. Trött och liksom bortom. Jag landade i soffan med en vitlöksbaguette (sunt val) och skajpade sedan med Linus en stund. Antagligen tittade jag på nyheterna, men det kan också vara så att jag sov. Fast med öppna ögon. Dôven, som det heter på en del dialekter. Upptäckte plötsligt att klockan var nästan åtta och att jag inte ringt älsklingen. Gjorde det.

Hade tänkt följa torsdagsdiskussionen på #skolchatt och gjorde det, men antingen var det ganska rörigt eller så var jag bara väldigt trött. Det var svårt att följa folks tanketrådar och mina egna låg som en trasslig sudd i ena fickan på gosetröjan.

Nu ser jag Ingen riktig våldtäkt och programmet är angeläget och intressant men jag är lite för luddig i kanterna. Jag ska se färdigt det i morgon bitti på SVT Play.

Det är dags att krypa uppför trappan och i säng.

 





Inga kommentarer: