onsdag 22 februari 2012

sportlov dag 3

*gääääsp* Idag är det lite segt att komma igång och jag tror det kan bero på att vädret inte är riktigt lika inspirerande idag, som igår. Tre gråvåta plusgrader. Så jag har haft en skön sovmorgon - är det ledigt så är det! - och sitter nu i köket med tända ljus, Ring P1 och en stor mugg kaffe. Min älskling föredrar Löfbergs och... det funkar. Men Zoegas är ändå Zoegas. Morgonrutinen är dock ungefär som hemma hos mig och det är bra. Mjukstarter är nödvändiga för att dagen ska bli bra.

Den här dagen väntar lunch och lite stadsstros (bokrean har börjat!) med trevliga gamla klassisen Ulla och senare på eftermiddagen blir det fika med systerdottern Fanny, och det blir såklart übermysigt!

Jag kollade yr.no och om bara någon dag kommer det att bli såhär fint igen:

(Gårdagens fina runda vid Kilenegården)

Inga kommentarer: