lördag 17 december 2011

hemma-hos, del ett

Vi pratade i telefon en stund igår, jag och Matilda. Och kom på att hon ju aldrig varit här, i mitt Hus! Under våren hade vi inte tid, under sommaren var hon i Norge och för övrigt har ju jag åkt till henne när det har varit läge att träffas. Nu i jul ska hon och Mike åka till Israel och sedan nästan direkt upp till Stavanger, där hon ska vara tills i augusti-september, nångång.

Så jag lovade henne att göra ett hemma-hos-reportage i bilder under helgen, lägga upp här i bloggen och dedikera hela härligheten till henne! SO... this is for you, Matilda!

Ett hems nav är köket, så jag börjar där:

6 kommentarer:

pärlbesatt sa...

Gud så fint, inte undra på att du trivs!

magda sa...

Ja, det är ett trevligt - om än opraktiskt - litet kök. :)

Matilda sa...

Varför är det opraktiskt? Jag tycker det ser überfint ut, så himla hemtrevligt och mysigt!! Man känner nästan kaffedoften när man ser på bilderna :)

magda sa...

Det är lite lite arbetsytor. Men det funkar fint för mig, ju! :)

Anonym sa...

Oh va fint Magda!
Hälsningar Netti

magda sa...

Tack, Gullet!