torsdag 24 november 2011

inspiration de luxe

Den här dagen har varit en bra dag. En riktigt bra dag. Det är verkligen som om onsdagen är en puckel på många sätt och när man väl kommit över den så är det nerförsbacke i sin allra bästa mening. Kandidaten lyfte lite idag under de samtal vi har varje dag. Gott hopp, alltså! Andra goda samtal också och en allmän känsla av koll och sammanhang.

Jag hann hem innan det var mörkt och i min postlåda fanns en avi på ett paket. Spännande! Det här fanns fint inslaget när jag öppnade kartongen:

Najs! Jättenajs! Supernajs! Jag har verkligen de guldigaste och gulligaste barnen! Puss, Johannahjärtat mitt!

Kvällen har annars ägnats åt diverse stök med stjärnor och sladdar och timers och lampor och lite vikande av tvätt samt lackande av naglar. Rödglittrigt fick det bli - det är ju Fin Fredag imorgon och första advent i helgen, så det passar fint tycker jag!

Nu blir det te och Babel!

2 kommentarer:

CountessJohanna sa...

Hoppas du hittar nåt kul i böckerna! ^^ Puss!

magda sa...

Åh, där finns massa fint och vackert och intressant! Tusen tack och puss! <3