onsdag 19 oktober 2011

rakt in i kvällen

Händelserik och rolig arbetsdag idag. Igen! Massor av fina möten och samtal med elever och kollegor. Intervjuad blev jag också och det gick fint. Tror jag? Studenten som gjorde intervjun ska göra en analys på den. Jag hoppas det går bra.

Jag tänkte att jag skulle pysslat lite med ett par små uppdrag i kväll, men har inte fått de verktyg jag behöver så det får snällt vänta till en annan dag. Läser folk inte sina mejl, eller?

Men det gör inget. Jag kan nog sysselsätta mig ändå. Sticka och skriva är väl inga högoddsare, direkt. Lyssna på musik. Dags för en trippel med Opeth, Jan Johansson och... Leonard Cohen, tror jag. Laga en het soppa, kanske?

Johanna smsar från Thailand. Flygresan gick fint och Bangkok är sunkigt men spännande. I morgon tar de bussen vidare. Första anhalten blir något som heter Koh Samet. Jag googlade det. Det ser ju inte alltför plågsamt ut att vistas där...

Inga kommentarer: