torsdag 6 oktober 2011

nu ska vi fira!

Inlägget om Tomas Tranströmer var bloggens tusende!

Detta ska firas på två sätt:

1. Utlottning av en handsydd sketasnygg och miljövänlig shoppingkasse i kraftig bomull. Perfekt julklapp till Faster Greta, om inte annat.
2. Ny design på bloggen.

Vill du vara med i utlottningen så mejla namn och adress till dyermaker@live.se senast lördag! Skriv "shoppingkasse" i ämnesfältet! På söndag drar jag en vinnare som jag sedan skickar kassen till.

Nu ska jag knapra Panodil, dricka hett te och sova.

3 kommentarer:

pärlbesatt sa...

Hej du! Tänkte på dig när jag läste Pressbyråns tidning om deras tidningsutbud och såg en metal-tidning jag naturligtvis inte hört talas om (why would I, liksom). Så tänkte jag att jag kanske skulle köpa den till dig, men insåg sen att du kanske redan prenumererar sen åratal, eller tycker den är skit. :)

Anonym sa...

Men åhh vilken fiiin! Den vill jag ha. :-) *mailar*

magda sa...

Pärlisen> Gulle dej för om- och påtanken! Jag prenumererar inte på en enda metaltidning just nu. Det går i perioder.