måndag 24 oktober 2011

monday morning, park lane

Åh, vilken natt. Jag har nog sovit ganska exakt åtta timmar och har dessutom sovit så otroligt gott. Helt underbart. Nu taggar jag för ännu en fullpetad arbetsdag och dito vecka. Det är lektioner, handledningar, jobbmöten, Kandidaten, repetition med kören, ett styrelsemöte (tror jag - får kolla kalendern), lite mer trädgårdsgrejande, kattlek, promenader och fikor och i slutet av veckan hägrar mer samvaro med finaste, goa Lillmysen! Vilken vecka det blir! Jag firar det med att ha lite Fin Måndag också. Baföratt. Typ lite fin kjol. Nothing fancy, really.

(Morgonsoffan väntar på mig...)

2 kommentarer:

Lilla gumman. sa...

Ha! Jag slutar aldrig att förundras över hur likt ditt hus är mina tankar! Det står ju Magda över hela morgonsoffan!

magda sa...

Mmm... och jag sitter i den... även när jag inte är där... ;)))