onsdag 12 oktober 2011

denna dagen ett liv

En BRA dag. Ett BRA liv. Men fullpetad. Arbete hela dagen så jag glömde äta. Möte på IFO med personal och pojken jag är god man för. Skynda sig hem och hämta bilen. Åka och handla tunga saker som kattmat och kattsand och hämta tungt paket på posten. Vidare till biblioteket för första träffen i skrivarkursen. Skrivapratafikatänkaskriva. Låna en ljudbok till helgens långkörning. Och så föräldrainfo på jobbet efter det. Efter en timme kunde jag smita hem. Fixa te och mackor och sitta en stund i soffan och läsa och skriva mejl. Kolla lite nyheter och diskutera dessa med missarna.

En helt vanlig onsdag, alltså.

Det har blivit väldigt sent de senaste kvällarna. Nu är det slut med det. Ikväll ska jag lägga mig tidigt. För att hinna göra det måste jag göra det typ... nu.

G'natt!

2 kommentarer:

Lilla gumman. sa...

Du är effektiv! Heja heja heja!

magda sa...

Ibland! :D