måndag 8 augusti 2011

jag går på promenaden

Jag har landat i ett soligt och vänligt Stockholm. Tillbringade några timmar med att strosa omkring i city, fika och småshoppa tills det var dags att hämta nyckeln till Matildas lägenhet. Sedan var det skönt att få lasta av sig grejerna, fixa en sen lunch och softa en stund. Dock är vädret så fint att det drog mig ut på en långpromenad.

Jag hade egentligen tänkt att gå bara en liten runda men det var så härligt att promenera att jag liksom bara fortsatte och så småningom fann mig inne vid Stadshuset. Jag genade över innergården och vände hemåt igen.

Nu har jag tagit en välbehövlig dusch och ätit lite. Tror jag ska fixa mig te, kolla lite på teve eller kanske läsa. Det har varit skönt att landa helt för mig själv idag - i morgon väntar mitt sociala liv!

Inga kommentarer: