fredag 15 juli 2011

finfredagsfundringar

För femte morgonen/förmiddagen i rad kom jag mig iväg till gymmet. Jag har för ovanlighetens skull haft galen träningsvärk sedan krossarpasset i onsdags. Men jag körde ändå idag och det känns som det gjorde rätt gott. Eftersom alla cyklarna var upptagna (jeffla söndagscyklare till panchosar) värmde jag upp på en crosstrainer. Fruktansvärt trist uppfinning. Men den får duga i krig.

Det blåser snålt på min altan idag, men med fleecefiltar blir det ändå rätt njutbart. Strax blir det en mugg kaffe och In Treatment, på SVT Play. Därefter ska jag läsa vidare i Caroline af Ugglas (och UKONs) Hjälp, vem är jag?. Lite udda som biografi, men jag har på känn att den är läsvärd - ur flera perspektiv.

Malin & Co är i Kosta en sväng. Ikväll blir det grillning. Altanlivet går vidare.

Inga kommentarer: