onsdag 15 juni 2011

illa

Jag är så trött på all stress och press. Känslomässigt. Mentalt. Min kropp vill inte ta sig ur sängen längre och jag inser att det är allvar eftersom hjärnan plötsligt är inne på samma linje. Förkylningshelvetet bidrar knappast med något positivt, heller. Det känns som att min reservtank är på väg att sina och jag vet vad jag egentligen borde göra. Jag borde dra mig undan. Stänga av. Allt. Bara vara.

Det är lätt att säga ecklesiastikminister - men det är rätt svårt att göra en.

5 kommentarer:

Fru Myrkheimr sa...

Snart är det sommmaruppehåll. Då lugnar det sig lite. Andas.
Kram

magda sa...

Jo, så är det ju, Mia. Faaaaast... jag har 3 veckor på sommarskolan först... ;)

Jajja sa...

Måste ta hand om sig. Kärlek!

ANNA sa...

´siktig... ta hand om dej och ta det luuugnt, så lugnt det nu går. Iallafal kanske en stund varje dag och på insidan...

KRAAAM!!!

magda sa...

Storkramen till Jajja & Anna! Puss!