onsdag 25 maj 2011

i väntans tider

Jag väntar smått. Bara så ni vet...

9 kommentarer:

Jajja sa...

Men myyyysplågare! Grattis. Länken var pajj, men jag tror att det är en riktigt söt en!

magda sa...

Jag kom på att den nog bara fungerar om du samtidigt är inloggad på fejan! ;)

Caligula sa...

Kan inte heller se länken även om jag är inloggad. Men kan bara sajja som Jajja! :-)

Blev själv tillfrågad igår om jag inte ville ha en kattunge. Svarade sanningsenligt att det är min högsta önskan men att jag vet av erfarenhet att det inte går. Inte för min allergis skull utan för att jag bor själv i min lägenhet. :-(

magda sa...

Jag kom på att det nog är på det krångliga viset att man måste vara fejanvän med Annhelen för att kunna se bilden... på de två små ursöta missarna... :)

Att inte ha katt/er i det här huset är en underlåtenhetssynd.

Anonym sa...

åhh jag vill också ha!! Jag och Leo planerar att kidnappa stallkatten Curry, en gosig röd och långhårig myskatt. =) / Malin

magda sa...

Låter som en helt okej plan, Malin. ;)

ANNA sa...

Jag kan se kisarna å jag har ingen fejsbokk öht.

Å jag blir rätt sotis... fiiiina kisar, ser lagom varma och väldans mjuka ut med *smiles*

Catharina sa...

Åååhh! Så söta*L*! Blir det två nu då och när blir det?

magda sa...

Anna> Jag har inte träffat dem än, för de är så nya och bor så långt bort... men jag är säker på att de är jättemjuka...

Catharina> Ja, jag får bägge två och det blir när höstterminen startar!