tisdag 1 mars 2011

helt planenligt

Min dag har förflutit helt planenligt. Jobb. Träning. Målning. Och alldeles strax: sängen. Jag har ätit lite mer än planerat, men så kan det ju bli när det bjuds på fika på jobbet och jag finner mig väldigt hungrig. Dock inte värre än att det slutade på rätt sida av 1300 när jag räknade ihop.

Delar av arbetsdagen kändes faktiskt riktigt konstruktiv då vi kom att prata om saker som är viktiga och angelägna för oss alla - och dessutom enades om tidpunkt för uppföljning av samtalen!

Träningen kändes skön och rolig och det är trevligt när man känner fler än hälften av dem som befinner sig i träningslokalen. Vi hejar och småpratar lite mellan maskinerna.

Målningen gick precis som jag tänkt. Färgen räckte precis till överskåpen och det tog ganska exakt de två timmar jag bestämt mig för att orka. Jag hade gott sällskap av programmen på P1, som handlade om Palme och om böcker. Av annonsen för Skolministeriet förstod jag att min förra arbetsplats är plats för ett reportage. Jag tror inte jag ska lyssna. Kanske imorgon.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dagsintag: 1658 kcal
Dagsuttag i form av träning/motion: 612 (kondition)
TOTAL: 1046/1300 kcal
Känsla: Häppi!

Inga kommentarer: