onsdag 23 februari 2011

stadsstros

Fastighetsskötaren dök upp frampå förmiddagen och åtgärdade kranen.

Efter lunch åkte jag in till Växjö. Bara strosade omkring. Kollade bokrean i ett par bokhandlar men kände mig varken särskilt taggad eller imponerad. Besökte Lagerhaus. Fikade på Wayne's (apelsin och svart kaffe).

Åkte hem igen. Läste ut Stalins kossor på tåget. Åt middag härhemma och planerar en mycket lat fortsättning på kvällen.

En bra lovdag på det hela taget.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dagsintag: 1678 kcal (jag har ätit några absolut underbara mackor av mitt goda bröd och det var värt varenda kalori! ;-))
Dagsuttag i form av träning/motion: 612 (kondition)
TOTAL: 1066/1300 kcal (jag landar ändå under 1300 och därmed är jag home safe)
Känsla: avslappnad

Inga kommentarer: