torsdag 17 februari 2011

mmmmmkkknnnzzzz

Idag var det en sådan morgon då jag sov så gott att jag gärna hade stannat i sängen ett par timmar till. Men det enda jag kunde unna mig var ett par snoozningar à 10 minuter. Halvsju slängde jag benen över sängkanten. Och när jag väl kommer upp så startar ju systemet och jag är vaken och rätt pigg. Så sedan blev det det vanliga... det där som gör hela min morgon och som är så viktigt för att resten av min dag ska bli rätt; kaffe, P1-morgon och tända ljus. Lägg därtill en skön dusch och en tallrik yoghurt med skivad banan så har ni min morgon.

Idag är en lite spännande dag! Jag ska byta bank och vi ska också komma överens om de slutliga lånevillkoren för Huset. Jag har ju redan en deal som är okej men jag tänker mig att även om räntorna nu går upp så ska det ändå gå att fila lite på lånevillkoren. Och så är det bara en vecka kvar tills Huset är mittmittmitt! Wohoo! I natt drömde jag att jag målade om i hallen där. Min pappa var med och hjälpte till. Kanske drömde jag om honom för att min mor ringde mig i går. Det händer ungefär en, eller kanske två, gånger om året. Det var rätt trevligt.


Emmaboda 17 februari, 2011

2 kommentarer:

Erica sa...

Ska du bli med hus?! Himmel, va skoj!
Får man fråga vart fröken styr sin kos?

magda sa...

Jaaa! Jag har köpt ett underbart hus här i Byn! Bild kommer upp om en vecka när jag fått nycklarna! :)))