måndag 21 februari 2011

kvällste

Jag har haft en härligt lat eftermiddag. Mestadels har den tillbringats på soffan - delvis läsandes Sofi Oksanens Stalins kossor och delvis slumrandes under en skön filt. Just sådant man ska göra när man har lov.

Jag har diskat och plockat och bäddat rent också. Samt varit på träningscentrat. Så dagen har inte enbart varit lat. Bara sådär lagom. Dessutom fastnade jag på förmiddagen i ett USB-minne som min far skickat mig. I runda tal 3000 bilder från 1960 och framåt... Där har jag att göra många förmiddagar!


Till kvällsmat blev det rostat bröd med ost och så kamomillte till det. Rågsurgrunden ser okej ut och i morgon ska jag baka ett annat bröd för att dämpa min bakarlust! Fikalektyr fick bli ett utskick från Bauhaus...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dagsintag: 1297 kcal
Dagsuttag i form av träning/motion: 612 (en svettig reggaetimme på motionscykel)
TOTAL: 685/1300 kcal
Viktminskning sedan förra veckan: -0.2 kg (åja... det går ändå neråt... :))
Känsla: inre tillfredsställelse

Inga kommentarer: