söndag 6 februari 2011

em

Mannen har kört hem nu. Det har känts så gott att ha honom här. Fast antagligen är det först nu jag kunnat uppskatta hans närvaro i denna min grottillvaro.

Gary Moore är död. Han blev inte ens sextio. Livet är skört. En skön rockgitarrist - men jag gillar honom ändå bäst som bluesgitarrist och visst skulle jag egentligen spelat Still Got the Blues här, men jag är också så oerhört förtjust i Blues for Narada, så det får bli den i stället...



Jag har inte haft någon feber att tala om, idag. Men är gruvligt trött. Tror jag strax ska krypa i säng, lyssna lite på radio och så glida bort. Planen är att börja jobba på onsdag. Vi får väl se hur det går. Det är å andra sidan en kort dag så jag ska nog fixa det. Jag saknar mitt arbete och jag saknar mina rara arbetskamrater, varav en del visat sig vara extra rara den senaste veckan!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dagsintag: 1323 kcal
Dagsuttag i form av träning/motion: 0
TOTAL: 1323/1300 kcal
Känsla: Slut.

Inga kommentarer: