tisdag 18 januari 2011

esserreff

Vi pratar Sweden Rock i telefon, Mannen och jag. Dags att börja se sig om efter en rusvagn att bo i. Plats är bokad och betald. Kanske ska jag snart köpa mig en biljett, också. Än känner jag inte suget. Men det kommer. Årets line-up känns okej. Och jag vet med mig att jag kommer att älska att träffa alla sköna människor igen.

Jag fryser. Det är mildgrader ute, fortfarande, och det är som att det blir kallare inomhus då. För att värma mig dricker jag te och drar på mig raggsockar.

Det var trivsamt på gymmet idag. Jag träffade kollegor att småprata med. Jag ingår i ett sammanhang. Hör till. Det tycker jag om. Behöver. Jag kom på mig själv med att dessutom tycka det är skönt att vara igång med träningen igen. Jag ser fram emot det under dagen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dagsintag: 1404 kcal
Dagsuttag i form av träning/motion: 655 kcal (träningscykel + styrketräning)
TOTAL: 749/1300 kcal
Känsla: Välbefinnande

4 kommentarer:

Caligula sa...

Jag börjar längta! Faktiskt! Snackade nyss SRF med min ständige tältgranne! Som han sa: "Festivalernas festival! Oavsett band!" :-)

magda sa...

Jomen det är ju just så det känns, faktiskt!

ANNAANNA sa...

Jaaaaa... givet att det blir festival *smiles*.

Jag gör då mitt elfte år på raken, 10:e med samma uppdrag.

magda sa...

Så blir det ju, Anna! Det är "bara" mitt åttonde, dock. ;)