torsdag 27 januari 2011

bleh

Jag var så frusen på förmiddagen. Gick en härligt pratig lunchpromenad med Ingrid, i det helt underbart soliga vädret, och kände mig redigt pigg och energisk efter det. Stack och tränade med Anna. Sedan tillbaka till skolan för ett möte. Då började jag frysa så jag skakade. Kinderna blossade och vitnade om vartannat. Jag genomlevde mötet, tog två panodil zapp, bokade av det politiska mötet för min del och körde bort till affären för att fixa med handlingen. Väl där upptäcker jag att jag tappat lappen där det stod vad jag skulle handla. Kanske lika bra det, faktiskt, för jag orkade bara rafsa ihop det allra, allra nödvändigaste och vackla ut till bilen och köra hem. Givetvis har jag tvättis men så snart maskinerna är klara tar jag upp tvätten och hänger den i badrummet och kryper i säng - troligen efter intag av fler panodil och kanske en balja te. Kanske knaprar jag sorgesamt i mig några skorpor också. Jag hoppas eländet går att sova bort för jag kan inte vara hemma från jobbet i morgon. Måstemåstemåste försöka bli bra, helt enkelt. Sedan får jag väl annars gå hem och avlida under eftermiddagen och kvällen, as a worst case scenario.

G'natt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dagsintag: 865 kcal (kan bli något mer... kanske ett par skorpor, som sagt...)
Dagsuttag i form av träning/motion: 702 kcal
TOTAL: 163/1300 kcal
Känsla: Feberfrossa. Matt. Trött.

Inga kommentarer: