tisdag 3 augusti 2010

uppdatering

Nej. Gräsklipparen responderade inte på mina/våra försök att starta den. Så jag åkte in till stan. Så mycket garnshopping blev det dock inte eftersom hemslöjdsbutiken (som annars har ett schysst sortiment) inte hade det jag var ute efter och jag inte ville åka till roliga, fina men också rätt dyra UlloLull. Då spar jag hellre de slantarna och köper mig lite garn i Stockholm nästa vecka!

Nu blir det middag och sedan blir det soffan för pyssel och teve resten av kvällen.

2 kommentarer:

Lilla gumman. sa...

För mig har all pyssel (som inte befattar blommor) med höst och vinter att göra, men jag e åxå redit fixarsugen! Har börjat på två sjalar, men har gjort något fel på bägge, å vet nu inte hur jag ska fortsätta. Det jag glädjer mig mest till nu är alla tyger jag har beställt på stoffogstil.no !!!

magda sa...

Jag har ju pysslat en del i trädgården under våren och försommaren, men nu när jag hade semester kände jag pysseltarmen dra igång...

... och jag var inne på tygsidan där... Såg rätt najsigt ut! :)