tisdag 18 maj 2010

hotelliv

Nu har jag varit på mitt hotell, här i Malmö, i en timme och tjugo minuter ungefär. Jag tycker redan det är tråkigt. Jag vill mycket hellre vara i Björkeryd med Mannen. Prata, kramas, kika i drivbänkarna, njuta av den milda kvällen och äta något gott. Hungrig är jag också, kom jag på, Men orka gå ut och äta nu. Jag hoppas hotellfrukosten är fin. Jag gillar hotellfrukostar. Det är najsiga grejer.

Det är dock varmt och soligt här. Sommarkänsla, nästan. Det är så efterlängtat! I morgon ska jag kanske sitta på en uteservering en stund och njuta lite storstadskänsla ändå.


Malmö 18 maj, 2010

2 kommentarer:

Felicia sa...

När jag var liten och min mamma var på sjukhus så brukade pappa ta med oss barn o ta in på hotell bara för han visste hur mycket jag älskade hotellfrukost! ^^

Det gör jag fortfarande...

magda sa...

Mmm... det är något speciellt. Min yngste - a k a Lillmysen - älskar det också!