tisdag 18 maj 2010

alltså

Vissa morgnar känns verkligen bättre än andra. Det här är en sådan! Jag vaknade nära, nära min käraste och fick en mugg kaffe med honom innan han körde söderut. Jag har järnkoll på en fullpetad förmiddag på mitt arbete och efter lunch blir det träning och sedan hem och slänga ner några grejer i ryggan, för att fortsätta arbetsveckan i Malmö (vilket blir intressant även om jag kommer att längta efter Mannen). Lunchen ligger klar i en låda i kylen och ute skiner solen! Nu får det bli en mugg java till, innan jag traskar till jobbet.

- It's a beautiful day, som Bono säger.


Emmaboda 18 maj, 2010

2 kommentarer:

ANNAANNA sa...

Den där Bono liksom... jag har så rätt i en hel del av det han säger och sjunger.

Å du... din kommentari min blogg, Tyranosauruskatten... Visst är det så... Jag är fult övertygad om att om man slutar leka lära vara nyfiken så ruttnar man ihop...
Dessutom skulle livet i såfall inte vara en gnutta så roligt som man kan göra det genom att bara ha en annan inställning till saker å ting.

magda sa...

:) @ Anna!