fredag 9 april 2010

romantiker

Mannen säger att jag är naturromantiker. Jag tänker att det har han fullständigt rätt i; tror man inte på någon övernaturlig makt kanske man behöver naturen som kraftkälla? Jag känner att jag behöver det.

Han säger också att det nog kan bli en radhusmänniska av mig. Där har han dock ganska fel. Jag är en lantis. Jag bedömer min lantlighet till ungefär 78.9%. Jag bor gärna ute i bushen – nu när det finns mobilt bredband. De övriga 21.1 % av mig kan likaväl bo i New York. Men inte i ett radhusområde där grannarna sitter i knät på en.

5 kommentarer:

Caligula sa...

Flummig layout! Passar helt perfekt till Amon Düür II som jag flummar loss till nu över en mugg svart kaffe! ;-p

lilla gumman sa...

jag är 98% lantis, de sista två prossarna kunde gärna bo i New York, men bara om jag fick vara med i Friends.

magda sa...

Cal> Ljuvligt!
lilla gumman> Friends... ja, jag vill ha deras fik som mitt... ;)

lilla guman sa...

jag har faktiskt suttit i den soffan i det caféet :)
om du vill kan du få känna på min rumpa ;)

We are paying it forward sa...

Du frestar mig, lilla gumman! ;D